Attalināta uzturēšana

Tehniskā uzturēšana tiek nodrošināta, izmantojot attālo savienojumu ar klienta datoru (piemēram, TeamViewer vai AnyDesk). Lai varētu ātri saņemt tehniskā speciālista palīdzību, jums jāinstalē kāda no šīm programmām. Noklikšķinot uz pogas zemāk, jūs saņemsiet informāciju par to, kā to izdarīt.
Lejupielādēt instrukciju

Bieži uzdotie jautājumi

Kā es varu iegūt sīkāku informāciju par sistēmas darbību?
Mūsu vietnē Jūs varat atrast detalizētu informāciju par to, kā darbojas VINEGS sistēma. Ir pieejama plaša un detalizēta “Lietotāja rokasgrāmata”, kas satur visu sistēmas sadaļu aprakstu. Ir pieejamas arī instrukcijas par dažādām aktuālām tēmām, kas saistītas ar VINEGS darbību. PDF failus var lejupielādēt no vietnes sadaļas “Dokumentācija un instrukcijas”, kas atrodas mazliet augstāk šajā lapā. Ja jums rodas papildu jautājumi, varat tos uzdot mūsu konsultantiem (skatiet vietnes sadaļu “Par mums – Kontakti”).
Kādas ir prasības datora parametriem, lai instalētu VINEGS?
Darbam ar VINEGS ir piemērots jebkurš dators (galddators vai klēpjdators) ar instalētu Windows operētājsistēma (jebkura versija). Diemžēl darbs ar citām operētājsistēmām netiek atbalstīts. Minimālā pieņemamā ekrāna izšķirtspēja ir 1280 x 720 pikseļi. Ieteicamā izšķirtspēja ir 1920 x 1080 pikseļi.
Kas ir Firebird 3 sistēma un kam tā ir paredzēta?
Firebird 3 ir datu bāzes pārvaldības sistēma, kas tiek instalēta kopā ar VINEGS. Atzīmēsim, ka, ja datu bāze tiek izvietota serverī, tad Firebird 3 sistēmai arī jābūt instalētai serverī. Darbojoties vairāku lietotāju režīmā, iesakām sazināties ar mūsu tehnisko speciālistu, lai saņemtu palīdzību.
Kādi ir VINEGS sistēmas iegādes nosacījumi Accorprofi lietotājam?
Mūsu pastāvīgajiem klientiem (tiem, kas ir Accorprofi lietotāji) ir iespēja jaunināt uz jauno sistēmu ar īpašiem noteikumiem - 50% no standarta licences cenas un papildu iespējām. Jūs varat uzzināt vairāk par to sadaļā "Cenas".
Vai VINEGS licenci ir iespējams iegādāties bez maksas?
Jūs neticēsiet, bet izskatās, ka varat! Sākot ar 2023. gadu, Latvijā ir uzsākta valsts finansējuma programma (no ES fondiem) “Atbalsts procesu digitalizācijai”. Cita starpā tas paredz iespēju saņemt naudas atmaksu jaunu grāmatvedības sistēmu iegādes gadījumā. Turklāt mazajiem uzņēmumiem jūs varat atgriezt 100% no iztērētās naudas! Sīkāka informācija atrodama šajā saitē: https://business.gov.lv/atbalsta-programmas/atbalsts-digitalizacijai
Vai datus no Accorprofi var pārsūtīt uz VINEGS?
VINEGS sistēmā ir paredzēta iespēja pārsūtīt datus no Accorprofi. Šī funkcija atrodas VINEGS sadaļā “Serviss - Datubāzes uzturēšana”. Tur jānoklikšķina uz opcijas “Lejupielādēt datus no Accorprofi”. Pirms datu pārsūtīšanas noteikti izlasiet instrukcijas (skat. iepriekš šajā lapā).
Kā es varu iziet VINEGS apmācības kursu?
Pašlaik mēs piedāvājam individuālu apmācības kursu darbam ar sistēmu. Apmācību var veikt gan klienta birojā, gan attālināti (izmantojot Teamviewer vai AnyDesk). Nākotnē mēs plānojam organizēt grupu nodarbības.
Kā es varu saņemt tehniskā speciālista vai konsultanta palīdzību, ja rodas nepieciešamība?
Ja Jūsu garantētā tehniskā atbalsta termiņš nav beidzies (viens gads no licences iegādes datuma) vai ja ar Jums ir noslēgts uzturēšanas līgums, Jums ir iespēja brīvi lejupielādēt VINEGS atjauninājumus, kā arī saņemt tehniskā speciālista un konsultanta palīdzību attālināti (tālrunis, Teamviewer, AnyDesk, Whatsapp, utt.). Nosacījumi līguma neesamības gadījumā ir atrodami vietnes sadaļā "Cenas - Apmācība un papildu darbs".
Kā es varu piekļūt VINEGS atjauninājumiem?
VINEGS lietotāji, ar kuriem ir noslēgts uzturēšanas līgums vai kuriem pēc licences iegādes nav beidzies viens garantētās uzturēšanas gads, var brīvi atjaunināt programmatūras versijas. Lai atjauninātu sistēmu, dodieties uz sadaļu VINEGS “Serviss” un nospiediet pogu “Lejupielādēt VINEGS atjauninājumu”. Ja atjauninājumu lejupielādes poga nav aktīva, noklikšķiniet uz opciju “VINEGS sistēmu uzturēšana” un atvērtajā opciju sarakstā atlasiet “Piekļūt VINEGS atjauninājumus”. Tur Jums tiks piedāvāts nosūtīt pieprasījumu, kurā Jums jāaizpilda visi lodziņi, ieskaitot ID, kas tur jau tiks norādīts. Atbildot uz Jūsu e-pastu, tiks nosūtīts piekļuves kods. Ievadot to, tiek aktivizēta atjauninājumu lejupielādes poga.
Kas ir VINEGS licence un uz kādu laiku tā tiek iegādāta?
VINEGS sistēma ir licencēts autortiesību produkts. Visas tiesības VINEGS sistēmas izplatīšanai pieder SIA “PROFI STUDIJA” (NMR 400036552221). VINEGS licence ir beztermiņa (tas ir, nav ierobežota laikā) un personiska (tas ir, izsniegta konkrētai juridiskai vai fiziskai personai). Šajā gadījumā licences īpašniekam nav tiesību to nodot (pārdot) citai juridiskai vai fiziskai personai.
Ar kādiem nosacījumiem es varu mainīt agrāk iegādātās licences veidu?
Ja iepriekš iegādājāties VINEGS licenci, Jums ir tiesības to mainīt uz citu licenci, kas piešķir vairāk tiesību darbā ar sistēmu. Šajā gadījumā ir jāpiemaksā cenu starpība saskaņā ar spēkā esošo cenrādi.

Demo versija

Aizpildiet formu un noklikšķiniet uz lejupielādes pogas. Pēc vinegs_install.exe instalācijas faila ielādes palaidiet to. Pabeidzot instalēšanas procesu, darbvirsmā vajadzētu parādīties ikonai VINEGS. Noklikšķiniet uz tā un atvērtajā reģistrācijas formā noklikšķiniet uz pogas “Vēlētos reģistrēt DEMO versiju”. Pēc tam jūs varēsiet strādāt ar sistēmu testa režīmā. Atgādinām, ka pilnīgai VINEGS izmantošanai ir nepieciešama licence.
Lejupielādēt DEMO versiju
Puzzle parts

Demo versijas instalēšana

Aizpildiet pieteikumu un lejupielādējiet demo versiju:

Es esmu ACCORPROFI lietotājs
Lūdzu, izvēlieties tēmu:
VINEGS pirkuma pieteikums
VINEGS reģistrācija
Uzturēšanas līguma noslēgšana
Pieteikums piekļuvei atjauninājumiem
Paroles atgūšana piekļuvei datu bāzei
Brīvas formas ziņojums